Koziegłowy, dnia 03.12.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Nazwa oraz adres zamawiającego:
- Podstawa prawna zamówienia:
-art.17 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1283, z późn.zm.);
-z uwagi na szacunkową wartość zamówienia poniżej 130.000,00 zł wybór Wykonawcy odbywa się w oparciu o wewnętrzne uregulowania Zamawiającego, z zachowaniem zasady wydatkowania środków publicznych w sposób celowy i oszczędny
- ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061).
- Przedmiot zamówienia:
Świadczenie kompleksowej usługi całodobowego centrum teleopieki na odległość dla około 40 (słownie: czterdziestu) osób wskazanych przez Zamawiającego na urządzeniu, które stanowi własność Zamawiającego
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- Mieszkańcom Gminy i Miasta Koziegłowy - seniorom w wieku 65 lat i więcej zostanie zapewniony dostęp do usługi całodobowego centrum teleopieki i udzielenie natychmiastowej pomocy w przypadku zagrożenia życia, zdrowia i bezpieczeństwa.
- Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- Świadczenie usług całodobowej (24h) teleopieki dla użytkowników opasek, które stanowi własność Zamawiającego – opaska bezpieczeństwa Sidly Care PRO, utrzymywanie telecentrum w gotowości w okresie obowiązywania umowy poprzez zatrudnienie odpowiedniej ilości ratowników medycznych zapewniające gwarancję świadczenia usług w trybie 24/7/365. Centrum powinno być wyposażone w technologie informacyjno- komunikacyjne pozwalające na monitorowanie zgłoszeń SOS przychodzących od podopiecznych, automatyczną identyfikację osoby wzywającej pomocy, kontakt głosowy i przyzywania natychmiastowej pomocy po otrzymaniu sygnału.
- Świadczenie usługi zgodnie z normą ISO/IEC 27017:2015 oraz ISO/IEC 27001:2013 . Na potwierdzenie spełniania wyżej wymienionego warunku do oferty należy dołączyć certyfikaty wydane przez jednostkę certyfikującą posiadającą akredytację w tym zakresie.
- Zapewnienia w odpowiedniej liczbie przeszkolonych ratowników medycznych lub opiekunów medycznych lub pielęgniarek do obsługi monitoringu gwarantującej ciągłość obsługi przez 24/7/ przez okres realizacji umowy
- Przedstawienie Zamawiającemu raportu o ilości i rodzaju podjętych działań oraz ilości wywołanych sygnałów za pomocą „przycisku SOS” w całym okresie obowiązywania umowy.
- Dostarczenie Zamawiającemu wzorów druków kart informacyjnych dla użytkowników opasek, opatrzonych klauzulą w zakresie wyrażenia zgody na objęcie usługa monitoringu oraz przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji tej usługi, zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawnymi. - Wprowadzenia do bazy danych Wykonawcy danych identyfikacyjnych użytkowników opasek, ich opiekunów i sytuację zdrowotną z karty informacyjnej, listy kontaktów oraz innych informacji przed rozpoczęciem świadczenia usługi monitoringu w celu właściwej jej obsługi.
- Zapewnienie koordynatora, którego zadaniem będzie m.in., zdalne wsparcie organizacyjno – techniczne wdrażanej usługi na terenie Gminy i Miasta Koziegłowy – dostępność koordynatora
w dni powszednie w godz. 7.00-15.00.
- Termin wykonania zamówienia:
- świadczenie usługi od dnia dostawy opasek od 01.01.2025 r do dnia 31.12.2025r.
- Opis sposobu obliczania ceny
- Wartości cenowe określone muszą być w złotych polskich PLN, a wszystkie płatności będą realizowane wyłącznie w złotych polskich,
- Cenę ofertową należy podać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku,
- Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia,
- Cena ofertowa brutto (wraz z podatkiem VAT) jest ceną ofertową Wykonawcy.
Usługa monitoringu rozliczana będzie w systemie miesięcznym w następujący sposób – kwota do zapłaty = iloczyn ceny miesięcznego abonamentu i ilości monitorowanych w danym miesiącu opasek.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
O udział w postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
- posiadanie przez wykonawcę doświadczenia w realizacji usługi obsługi (abonamentu teleopieki) opasek bezpieczeństwa
- Wykonawca jest podmiotem wykonującym działalność leczniczą, wpisanym do odpowiedniego Rejestru. Jako potwierdzenie zaoferowania funkcjonalności, należy dołączyć do oferty aktualny wydruk z Rejestru https://rpwdl.csioz.gov.pl/
- Wykonawca dysponuje odpowiednią liczbą przeszkolonych ratowników medycznych lub opiekunów medycznych lub pielęgniarek skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia posiadającymi kwalifikacje zgodne z ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym.
VIII. Zawartość oferty:
- Oferta musi być złożona z zachowaniem formy pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności,
- Wykonawca winien złożyć w ramach oferty wypełniony formularz ofertowy zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania,
- Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych RODO stanowiąca załacznik nr 2,
- Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego,
- Pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji.
- Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
- Cena
Sposób oceny ofert: Najniższa cena. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta , która zaoferuje najniższą cenę.
W sytuacji kiedy zostaną złożone oferty z taką samą ceną Zamawiający zaprosi tych Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
- Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 10.12.2024r. do godz. 09:00 w jednej z powyższych form:
- pisemnej (osobiście lub listownie), na adres Zamawiającego: Gminno-Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Plac Moniuszki 20 42-350 Koziegłowy w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Oferta na świadczenia usługi telemedycznej” (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego);
- w wersji elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. pod warunkiem niezwłocznego dostarczenia oferty na piśmie (max. 3 dni od terminu składania ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.12.2024r. o godz. 09.10
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyn, na każdym etapie postępowania, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od złożenia zamówienia bądź zmodyfikowania jego wielkości w przypadku większej lub mniejszej ilości zainteresowanych podopiecznych lub braku dostatecznych środków na realizację zamówienia.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych
i wariantowych.
Agnieszka Kłys
Dyrektor
Gminno-Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Koziegłowach